آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

حسادت شیرین بچه گانه

1396/10/30 13:14
نویسنده : مامان آروین
406 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش رفته بودم مهد کودک معمولا موقع برگشت از مهد، بچه ها تو حیاط مهد نیم ساعت یا یک ساعت با وسایل بازی و سرسره و تاب  و..مشغولند تو این فاصله بچه هایی که با آژانس بر میگردند معمولا خودشون باید کفشهاشون رو بپوشند و با راننده آژانس برند اون روز همونطور که منتظر بچه هام بودم که داشتند تو حیاط مهد بازی میکردند دیدم دو تا بچه اومدند و میخوان کفشهاشون رو بپوشند اما نمی تونند من خم شدم و کفش دختر کوچولوهایی که به نظر می اومد از دختر من یکی دو سال بزرگتر بودند رو پاشون کردم تو همین حین دیدم که آریانا از چرخ فلک پایین اومده و با تعجب به دختر کوچولویی که دستشو روی شونه من گذاشته بود تا من کفششو پاش کنم نگاه میکرد بعد  روشو کرد به اونا و گفت داره کفشتون رو پاتون میکنه اما یادتون باشه مامان خودمه خندونکخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)