آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

بازم ماجرای پذیرایی پسر دو ساله اجتماعی من از مهمونا!

1394/2/26 14:00
نویسنده : مامان آروین
864 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفته بوذیم خونه مادرشوهرم اینا دست بر قضا اونا هم مهمون داشتند ماشالله آروین هم که میدونید اجتماعیخندونک تصمیم گرفته بود از مهمونا پذیرایی کنه من که بی خبر از همه جا فکر میکردم میخواد از تو آجیلای روی میز تخمه بخوره بهش گفتم مامان بذار من برات پوست کنم اما اون میگفت نه خودم گفتم آخه می پره گلوت مامانی  اما خوب اون اصرار میکرد نه  خودم پوش میکنم (پوست میکنم) خلاصه کلی تلاش کرد و منم داشتم نگاش میکردم... بالاخره بعد یه ربع  زحمت کشیدن تونست یه تخمه رو پوست کنه اما خوب از تخمه هه یه تیکه به اندازه کمتر از  سانت مونده بود بعد دیدم اونو همونطور که آب دهنش از روش چکه میکرد برد و به یکی از مهمونا تعارف میکرد اونم مونده بود چی بگه هی میگفت مرسی عزیزم خودت بخور اما خوب آروین اصرار میکرد  الهی بگردم بهش میگفت بلات (برات) پوش کندم خندونکخندهقه قهه مهمونه هم بیچاره مونده بود قیافه اش اینجوریخطا شده بود خندونکخندهقه قههقه قهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)