آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

آروین 14 ماهشه باید از شیر بگیرمش اما تحمل از شیر گرفتنشو ندارم

1393/6/18 13:00
نویسنده : مامان آروین
319 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم یک سال و دوماهشه من هم باردارم الان تو 7 هفته هستم مادرم میگه نباید بهش دیگه شیر بدی هم برای خودت ضرر داره هم برای بچه تو شکمت و هم برای پسر اولت به پزشکش زنگ زدم گفت بهتره ندی چون از یک سال به بعدشیر فقط جنبه عاطفی داره ضمن اینکه ممکنه خودت به شدت پوکی استخوان بگیری دیروز تصمیم گرفتم دیگه بهش شیر ندم برای همین از صبح تا شب به پسرم شیر ندادم و اونو خونه مادرم اینا گذاشتم شب که همسرم پسرم رو به خونه آورد گفت که مامانم حسابی سیرش کرده اما پسرم بیشتر از 50 بار اومد و منو بوسید و با زبون بی زبونی بهم التماس کرد و مدام از سرو کول من بالا میرفتم و در حالیکه میخندید گریه میکرد و لباسم رو میکشید تا بهش شیر بدم حتی رفت و عروسکش رو آورد روی صورتم گرفت که مثلا داره تو رو بوس میکنه بعد عروسک رو کنار زد و منو باز بوسید دلم کباب شد انقد که آخر بهش شیر دادم نمیدونم چیکار کنم تحمل ضجر کشیدنش رو ندارم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)