آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

کی میتونه بهش کلک بزنه ؟؟ اون خودش خدای این کاراست

1394/3/30 12:39
نویسنده : مامان آروین
715 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش رفته بودیم خونه داییم اونا یه حیاط بزرگ و یه باغچه بزرگ دارند که توش گل ودرخت و یه قسمتش هم سبزی کاشتند کنار حیاطشون یه شیر آب و یه شیلنگ بزرگ بود آروین هم که همیشه عاشق آب بازیه با دیدن شیر آب وشیلنگ  انگار پر در آورده بود دو تا پا داشت دو تا هم قرض گرفته بودو هنوز نرسیده صاف رفت سراغ آب و باغچه من هم هر کاری میکردم نمیتونستم بیارمش تو کم کم حس کردم زن داییم هم که تازه ریحونهای باغچه اش در اومده بودند داره شاکی میشه چون به من گفت اگه میشه بگو این طرف آب بپاشه آخه سبزیهای اونور خیلی ضعیفه آب بپاشه از بین میرند اول خواستم به زور متوسل بشم اما خوب نمیشد چون آروین تو این موقعیتها بدتر عمل میکنه بعد فکر کردم بهتر با هاش راه بیام و با زبون خوش بیارمش تو خونه برای همین بهش گفتم مامانی شیلنگو ول کن بدو بیا اینجا رو ببین یه عالمه مورچه هست اه این مورچه داره چی کار میکنه  بدو بیا ببین آروین که دلش نمی اومد شیلنگ رو رها کنه با اکراه شیلنگ رو از روی کنجکاوی زمیگذاشتو اومد سمت من بعد در حالیکه دستاشو پشت کمرش قلاب کرده بود خم شدو به زمین نگاه کرد برای چند لحظه ساکت بود خیلی خوشحال شدم با خودم گفتم کلکم گرفتم موفق شدم کاری کنم که آبو بیخیال شه اما با صدای آروین که میگفت آنه (آره ) مولچهه(مورچه) پی پی کده (کرده) بلم (برم ) شیلنگ آبو بیالم (بیارم) ایندا(اینجا) رو بشولم (بشورم) ایندا اخی شده برق از کله ام پرید تعجب

پسندها (2)

نظرات (0)