آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

مسابقه مسخره عکس تابستانی و کوچولوی من در نی نی سایت و اینکه چه عکسی رای بیشتری بیاره مهم نیست0000

1393/6/26 10:40
نویسنده : مامان آروین
642 بازدید
اشتراک گذاری

مسابقه تابستانی عکس کودکان وکوچولوی من در نی نی سایت و اینکه چه عکسی رای بیشتری بیاره مهم نیست مهم اینه که چه کسی باید برنده بشه !!!!!!!!!!!!

 

 

حدود دو سال یا بیشتر بود که عضو سایتی به نام نی نی سایت بودم تقریبا از اوایل بارداری پسر اولم اون سایت از جهاتی خوب و مفید بود چون میشد از تجربیات دیگران که شرایط مشابهی داشتند استفاده کرد یا تجربیات خودت رو در اختیار دیگران قرار بدی اما این اواخر انگار نی نی سایت رسالت اصلیشو فراموش کرده بود بیشتر تاپیکا بجای بحث در مورد بچه ها و مسائل مربوط به بارداری و مشکلات و بیماریهای بچه ها شده بود درمورد تعریف کردن خاطرات و تجربیات اشتباه و ناجور دیگران مثلا روابط نامشروع بعضی کاربران قبل ازدواج یا حتی بعد ازدواج یا محل کسب و کاسبی و تبلیغات یه عده از کاربران طوری که دیگه اگه کسی عکس بچه اشو میذاشت یا حرف یا تعریفی از بچه اش میکرد یه عده از کاربران می اومدند و حرفهای ناجورو اهانت بارش میکردند اوایل فکر میکردم مدیریت سایت از این مسائل اطلاع نداره یا به علت کثرت موضوعات فرصت رسیدگی به این مسائل رو نداره تا اینکه مسابقه مسخره ای تحت عنوان مسابقه عکس تابستانی کودکان و کوچولوی من در اوایل شهریور ماه برگزار شد مجری مسابقه که از مدیران سایت بود بدون اینکه توضیح واضح و شفافی از مسابقه و شرایطش بده از کاربران خواست که در این مسابقه که در آخر تابستان مهلتش به اتمام میرسد شرکت نمایند و عکس کوچولوهاشون رو براشون ارسال کنند من برای اولین بار توی یکی از مسابقات این سایت شرکت کردم و با تصور اینکه مسابقه عکس تابستانی است یکی از عکسهای پسرم رو که داشت گلها رو آب میداد براشون ارسال کردم  اتفاقا عکس پسرم ظرف چند ساعت اولی که در سایت گذاشته شد بالاترین رای رو بدست آورد فردای اون روز که برگشتم متوجه شدم مجری مسابقه شرط و تبصره جدیدی به مسابقه اضافه کرده تحت این عنوان که عکسهای آتلیه ای حتی اگر در مسابقه رای بیشتری بیارن مورد قبول نیستند و از مسابقه حذف خواهند شد برای همین من برای مجری مسابقه یه پیام فرستادم که چرا از ابتدای مسابقه شرایط و مقررات مسابقه رو عنوان نکرده بودید و تکلیف کسانی که این شرط رو نمیدونستند و در مسابقه شرکت نمودند چیست چون امکان ارسال بیش از یک عکس وجود نداشت مجری مسابقه هم فرمودند ما عکس شما رو حذف میکنیم و شما عکس دیگری که در آتلیه گرفته نشده ارسال نمایید تا در مسابقه شرکتش دهیم من هم عکس پسرم را با کلی رای حذف نمودم و عکس جدیدی رو که در خانه گرفته بودم برایشان ارسال کردم اونها هم بدون اینکه حرفی بزنند عکس جدید پسرم رو برای شرکت در مسابقه در سایتشون قرار دادند مدتی گذشت مجددا عکس پسرم بالاترین رای سایت رو بدست آورد اما یک روز وقتی رفتم توی سایت دیدم مجری مسابقه تبصره جدیدی به مسابقه اشون اضافه کرده بود که عکسهای توی خونه حتی اگه رای بالایی بیارن مورد قبول نخواهند بود و از مسابقه حذف میشوند وعکس پسرم و فقط چند تااز کسانی که رای های بالایی آورده بودند رو از مسابقه حذف کرده بود در حالیکه هنوز در میان شرکت کنندگان عکس هایی که در آتلیه گرفته شده بود یا در فضای بسته خانه وجود داشت وقتی کاربران به این موضوع شکایت کردند مجری و مدیر سایت به شکل زیر پاسخ دادند

مونا تهرانيآنلاین پست ها : 618عضویت:1390/10/20
1393/6/19 - 8:29 صبح [گزارش پست نامناسب]
[لینک مستقیم] [ارسال ایمیل]
باران

سلام خانم تهرانی چراعکس سارینا ی من بعد از 1 هفته حذف شده ولی خیلی عکس های دیگه داخل حمام و آتلیه و مجیط سته همچنان در عکس ها هست . چرا در حینمسابقهقوانین رو عوض میکید مگه نگفتید در هر گروه سنی تعدادی انتخاب می شود حالا قوانین رو عوض میگند به هر حال هرکسی که سن بچه هاشون رو نگذاشتند آنها شرایط مسابقه رو رعایت نکردند ولی شما نباید قوانین مسابقه رو عوض کنید این دیگه مسابقه نمیشه که هی شراط تغییر کنه.
_____________________________-
کاربر عزیز
ما از شرکت کنندگان عزیز انتظار داشتیم که عکسهای خود را متناسب با اسم مسابقه یعنی تابستانی کودکانه، برای ما ارسال کنند. متاسفانه همچین اتفاقی نیافتاد. ما هم عکسها را در مسابقه شرکت دادیم اما تصور نمی کردیم کاربرای عزیز با تبلیغات در بین تاپیکها برای عکسهایی که هیچ ارتباطی به تابستان ندارند رای جمع کنند. از آنجائیکه تعداد دیگری از عکسها کاملا متناسب با موضوع مسابقه بود حق اولویت با آنها بود تصمیم گرفتیم عدالت رو اجرا کنیم و اعلام کردیم عکسها باید کاملا متناسب با تابستان باشند و نشانه هایی از تابستان در آنها دیده شود. بنابراین عکسهایی را که هیچ ارتباطی به تابستان نداشت را حذف کردیم.

 

بعد من مسجی برای کنسل شدن عضویتم در سایت علاوه بر انصراف از مسابقه ارسال نمودم جناب آقای زاهد توی جمع و درحضور کاربران  از من خواست که عجولانه برای انصراف از عضویت در سایت تصمیم نگیرم و برای ایشان به آدرس ایمیلشون مسجی بزنم و مشکل رو توضیح بدهم و گفتند که این مشکلات با صحبت قابل حل کردن است راستش اولش خوشحال شدم با خودم گفتم برعکس تصور من مدیریت اینجا به مشکلات و نظرات ویا اعتراض کاربران اهمیت میده حتی وقتی کاربری از دستشون عصبانی باشه سریع عکس العمل تندی نشون نمیدن اما بعد از اینکه من برای ایشون ایمیلی رو ارسال کردم و تو چند تا از تاپیکای خودشون پیام گذاشتند چند روز گذشت و پاسخی دریافت نکردم ظاهرا اون جوابو هم برای من نداده بودند فقط توی جمع و در حضور کاربران دیگه خواسته بودند که ظاهر خوبی داشته باشنداما عملا هیچ جوابی برای کاراهاشون نداشتند این بود که  من مجددا تو تاپیک مجری مسابقه اعتراض و علت انصرافم رو توضیح دادم

مونا تهرانيآنلاین پست ها : 618عضویت:1390/10/20
1393/6/19 - 8:29 صبح [گزارش پست نامناسب]
[لینک مستقیم] [ارسال ایمیل]
باران

سلام خانم تهرانی چراعکس سارینا ی من بعد از 1 هفته حذف شده ولی خیلی عکس های دیگه داخل حمام و آتلیه و مجیط سته همچنان در عکس ها هست . چرا در حینمسابقهقوانین رو عوض میکید مگه نگفتید در هر گروه سنی تعدادی انتخاب می شود حالا قوانین رو عوض میگند به هر حال هرکسی که سن بچه هاشون رو نگذاشتند آنها شرایط مسابقه رو رعایت نکردند ولی شما نباید قوانین مسابقه رو عوض کنید این دیگه مسابقه نمیشه که هی شراط تغییر کنه.
_____________________________-
کاربر عزیز
ما از شرکت کنندگان عزیز انتظار داشتیم که عکسهای خود را متناسب با اسم مسابقه یعنی تابستانی کودکانه، برای ما ارسال کنند. متاسفانه همچین اتفاقی نیافتاد. ما هم عکسها را در مسابقه شرکت دادیم اما تصور نمی کردیم کاربرای عزیز با تبلیغات در بین تاپیکها برای عکسهایی که هیچ ارتباطی به تابستان ندارند رای جمع کنند. از آنجائیکه تعداد دیگری از عکسها کاملا متناسب با موضوع مسابقه بود حق اولویت با آنها بود تصمیم گرفتیم عدالت رو اجرا کنیم و اعلام کردیم عکسها باید کاملا متناسب با تابستان باشند و نشانه هایی از تابستان در آنها دیده شود. بنابراین عکسهایی را که هیچ ارتباطی به تابستان نداشت را حذف کردیم.

خانم تهرانی

با عرض معذرت من نه تنها از مسابقه انصراف دادم بلکه برای انصراف از عضویتم هم تو سایت اقدام کردم بنابراین این حرفو رو مثل یه سری از کاربرا حمل بر جزجزکردن واسه یه جایزه صد تومنی نذارید بهر حال این مطلبو رو هم اینجا میذارم تا آقای زاهد که دیرروز به من گفتند شما عجولانه برای انصراف از عضویت تصمیم گرفتید و با انصراف من از عضویت مخالفت کردند قضیه روشن بشه
اینکه شما چی تو فکرتون بوده یا چی تصور میکردید یا توقع داشتید کیا رای بیارن و کیا رای نیارن اصلا ربطی به قوانین مسابقه یابرقراری عدالت نداره کجای دنیای مجریان یه مسابقه بعد برگزاری مسابقه و شروع رای گیری هر زمان که دلشون بخواد میتونند یه بند یا تبصره جدید اضافه کنند وبگن درسته که تو قبل مسابقه اعلام نکردیم اما فکر میکردیم اینطوری باشه یا فکر میکردیم اینا رای بیارن و اونا نباید رای بیارن و بعد مسابقه یه سری مقررات جدید یا بندهایی رو اضافه کنند وادعا کنند اینطوری عدالت برقرار شده ؟؟ و با اضافه و کم کردن شرایط مسابقه و حذف عکسهایی که رای بالایی داشتند اولویت بندی رو همون طور که دلشون میخواد یا تصور میکردند مشخص کنند به این میگن پارتی بازی نه برقراری عدالت وقتی خود شما دارید رسما و علنا میگین

انتظار داشتیم که عکسهای خود را متناسب با اسم مسابقه یعنی تابستانی کودکانه، برای ما ارسال کنند. متاسفانه همچین اتفاقی نیافتاد. ما هم عکسها را در مسابقه شرکت دادیم اما تصور نمی کردیم کاربرای عزیز با تبلیغات در بین تاپیکها برای عکسهایی که هیچ ارتباطی به تابستان ندارند رای جمع کنند

این یعنی اولا حتی بر فرض اینکه چنین چیزی تو ذهن شما بوده که دلیل نمیشه همه ذهن شما رو خونده باشند وبدون اینکه رسما اعلام کرده باشید ذهنیات و تصورات شمارو بخونند و بفهمند منظورتون از مسابقه عکس تابستانی کودکان فقط عکسهایی بوده که نمایانگر تابستان باشه اما چون از اول توضیح واضح و دقیقی ندادید خیلی ها هم تصور کردند هر عکسی میتونه تو مسابقه شرکت کنه و این یه مسابقه عکس تابستانی است که تو فصل تابستون برگزار شده یا عکسهایی که تو تابستون گرفتند حالا چه تو خونه چه بیرون خونه حق شرکت تو مسابقه رو دارند و شما خودتون هم علیرغم اطلاع از این قضیه این عکسها رو در مسابقه پذیرفتید اما بعد رای گیری چون فهمیدید این عکسها رای بالایی آوردند اونا رو حذف کردید حالا یه بار به بهانه اینکه عکسهای آتلیه ای رو قبول نمیکنید مدتی بعد به بهانه اینکه عکسهایی که تو محیط بسته گرفته شده باشه رو قبول نمیکنید تازه همونطور که خودتون دارید اظهار میکنید و میشه با یه نگاه تو عکسهای شرکت کنندگان مشاهده کرد هنوز هم خیلی از عکسهایی که تو محیط بسته گرفته شده یا آتلیه تو مسابقه هستند شما فقط عکسهایی که رای بالایی داشتند و دلتون نمیخواست رای بیارن رو حذف کردید فکر نمیکنید کار شما نه با هیچ منطقی و نه با هیچ عدالتی جور نیست؟فکر نمیکنید اینکه مجری مسابقه رسما هر زمان که فکر کنه نتایج آرا منطبق با اونچه که دوست داشته واولویت بندی تو ذهنش نیست شرط و بندی رو اضافه یا کم کنه یا عکسهای بارای بالارو که دوست نداره حذف کنه باهیچ وجدان و منطقی منطبق با عدالت نیست ؟ این مسابقه یه مسابقه کوچیک بچگانه است اما سایت شما یه سایت بزرگ با کلی بازدید کننده است اینکه جایزه به کسی که شما دوست دارید برسه مهمه یا اینکه چقدر از بازدیدکنندگان که حتی عضو سایت نیستند و فقط برای بازدید به سایت میان عملکرد شما رو به این شکل ببینند میدونید چه تاثیر وبازتابی روی جذب مشتریان این سایت داره ؟ تازه اگه به قول شما تبلیغ کردن تو تاپیکا خلاف مقررات باشه که فکر نمیکنم تبلیغ عکس و فیلم بچه چه تو قالب مسابقه چه خارج از مسابقه کار خلافی باشه و از مشخصات سایت بچه ها ست شما باید قبل مسابقه این رو عنوان میکردید که هیچ کس حق تبلیغ نداره و اگه اینکارو بکنه و گزارش کنند از مسابقه حذف خواهد شد تازه همین الان هم تمام کسانی که رای بالایی آوردند با تبلیغ عکس کوچولوهاشون بوده البته به نظر من اینکار اصلا ایرادی نداره اما اینکه قوانین شما برای افراد مختلف و شرکت کنندگان متفاوته و هر وقت دوست دارید یه تبصره از زیر میزتون درمیارید جای تاسف داره اینکه هنوز عکسهایی در محیط بسته در مسابقه وجود داره و خودتون اعلام میکنید ما این عکسها رو چون فکر نمیکردیم تو مسابقه رای بیارن تو مسابقه گذاشتیم اما بعد رای گیری عکسهای بارای بالا رو حذف کردیم خودش نشون میده حتی شرطی رو که بعدا اضافه کردید برای همه رعایت نکردید و تازه شرط اینکه عکس متعلق به آتلیه نباشه که بعدا اضافه کردید وعکسهای با رای بالا رو هم حذف کردید دقیقا به همین دلیل بود که میخواستید اون عکسهایی که باب میل شما نبود رو حذف کنید شما ثابت کردید اینکه چه عکسی رای بیشتری بیاره مهم نیست مهم اینه که شما کسی رو که میخواهید باید تو رای گیری رای بیاره

این از نحوه برگزاری مسابقه اتون که منجر به کلی بحث و حرفهای توهین آمیز و اهانت بین کاربران شد در مورد مسائل دیگه تو سایت هم که برخلاف مقررات خودتون تو سایته و رعایت نمیشه کامل برای آقای زاهد توضیح دادم فکر میکنم تمام این موارد برای انصراف من از عضویت تو چنین سایتی کافی باشه فکر کنم کنسل شدن عضویت من تو سایت به نفع شماست

 

چند تا تاپیک هم برای مسئول سایت آقای زاهد زدم که چرا رسیدگی نمیکنند اونا هم بلافاصله بدون اینکه پاسخی برای کارهاشون بدن نه تنها با انصراف من ازعضویت در سایت سریعا موافقت کردند بلکه کلیه تاپیکهایی رو که من به طور منطقی مشکل رو توضیح داده بودم و اونا پاسخی براش نداشتند گرچه توهین یا حرف زشتی توش نبود فقط صرف اینکه باب میلشون نبودو جوابی هم برای کاراشون نداشتند ظرف چند ثانیه حذف کردند تازه اون موقع بود که فهمیدم علت اینکه سایت انقدر بهم ریخته وبه چنین محیطی تبدیل شده علتش چیه مسلما با چنین مدیریتی شرایط سایت بهتر از این نمیشه من خیلی خوشحالم که از اون سایت و محیط جهنمی بیرون اومدم گرچه دلم برای دوستان خوبم تو نی نی سایت تنگ شده و از اینکه دیگه نمیتونم باهاشون صحبت کنم ناراحتم از طرفی تعدادی از دوستانم از انصراف من از عضویت شاکی شدند و برایم پیام داده بودند  که از دست من ناراحتند منم  با زدن این تاپیک برای اوناتوی وبلاگم خواستم تا علاوه بر  عذرخواهی از اینکه نتونستم باهاشون تا آخر بارداریشون توی اون سایت همراهیشون کنم ازشون بخوام که اگه دوست داشتند مشکلی یا سوالی در مورد مسائل مربوط به بارداری یا کوچولوهاشون رو با من در میون بذارن یا از تجربیات همدیگه استفاده کنیم و گروهی رو تشکیل بدیم توی این سایت به من بپیوندند چون حداقل این سایت مختص بچه هاست و نه حرفهای صد تا یه غاز و ظاهرا امکان نظارت بر سایت هست و مدیریت سایت خیلی بهتر از  نی نی سایته و میتونه آرامش لازم رو تو وبلاگ کاربرا برقرار کنه  واقعا خوشحالم که یه سایتی پیدا کردم که میتونم توش یه دفترچه عکس و خاطرات برای پسرم تا زمانی که بزرگ بشه فراهم کنم تازه امکان گپ و گفتگو با دوستان هم داره

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)