آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

پسرمهربون و دلسوز من

1393/8/17 8:51
نویسنده : مامان آروین
563 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جمعه 16 آبان 93 بود شب بابای آروین ناخناشو با ناخنگیر گرفت بعدش آروین ناخن گیر کوچولوشو دستش گرفت و اومد کنارم روی مبل نشست تا ناخنای منو  بگیره یه دفعه همینطور که داشت با نوک تیز ناخنگیر به انگشتم فشار میداد من از شدت درد بلند گفتم آیییییییییییییی  آروین دیگه سرشو بلند نکرد همونطور که سرش پایین بود حس کردم دماغش قرمز شد و لب پایینشو غنچه کرد بعد خم شد انگشتمو بوسید باباش که شاهد این اتفاق بود بهم گفت که سریع بغلش کن بغض کرده من بغلش کردمو گفتم نگران نشو عزیزم چیزی نشده مامان ! شوخی کردم بعد صورت کوچولوشو بلند کردم که ببوسمش دیدم چشماش پر از اشکه و یه قطره اشک از گوشه چشمش روی دستم افتاد خم شدو دوباره انگشتمو بوسید و بعد پاشد دستاشودورگردن انداخت و با چشمان پر از اشک منو بوسید الان که دارم اینا رو مینویسم اشکام داره سرازیر میشهگریه الهی قربون پسر دلسوزومهربونم بشم کی گفته پسرا احساساتی نیستند دخترا فقط دلسوزند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (2)

نظرات (0)