آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

عذاب وجدان پسرکوچولوی حساس من و اشکهای عین مرواریدش

1393/8/25 13:07
نویسنده : مامان آروین
497 بازدید
اشتراک گذاری

آروین تازه 21 ماهش شده دیروز باباش داشت ناخناشو با ناخنگیر کوچولوی خودش میگرفت بعد از اینکه همه ناخناشو گرفت آروین ناخنگیر رو از دست باباش گرفت و بدو بدو اومد کنار من که روی مبل نشسته بودم داشتم تلویزیون نگاه میکردم نشست و با دستای کوچولوش سعی کرد ناخنای منو بگیر اما چون نمیدونست چطور باید اینکار رو انجام بده یه دفعه نوک تیز ناخن گیر رو روی انگشت من فشار داد و داد من به هوا رفت که آخخخخخخخخخخخخخ.....برگشتم دیدم آروین صورت کوچولوشو بالا نمیاره همونطور که سرش پایین بود نوک دماغش قرمز شد بعد لب پایینشو به علامت بغض بیرون آورد باباش از اون طرف به من اشاره کرد که بغلش کن بغض کرده منم بغلش کردم گفتم اشکال نداره مامان جون چیزی نشد که شوخی کردم بعد سرشو با دستم بالا آوردم که بوسش کنم دیدم چشمای پر از اشکش قرمز شده و با دیدن من اشکاش عین دانه های مروارید از روی صورتش رو دستم ریخت بعد خم شد و انگشت منو بوسید گفتم مامان فدات شم چیزی نشده اما اون همونطور که بیصدا اشک میریخت بلند شد و دستاشو دور گردنم حلقه کرد و مدام منو می بوسید الهی بمیرم چقدر عذاب وجدان گرفت بود بچه بیست ماهه کی گفته پسرها احساساتی نیستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان زهرا
25 آبان 93 13:26
سلام مامانی مهربون میدونی الان چشام پر اشکه . خیلی احساساتی شدم من 5.5 ماهه باردارم و بچمم پسره تصور این موضوع منو خیلی احساساتی کرد. ایشالله خدا پسرتونو براتون حفظ کنه و سایه شمام بالای سرش باشه.