آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

یه ساندویچ بگیربخوریم

1394/4/30 21:28
نویسنده : مامان آروین
449 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش عصر با آروین رفته بودم بیرون برگشتنی یهو هوا خراب شد و طوفان خاک و باد شدیدی گرفت من از ترس اینکه چیزی رو سر آروین نیفته رفتم کنار یک مغازه آروین رو بغل کردم و شالمو روسرش انداختم تا آشغال تو چشمش نره صاحب مغازه فست فودی که جلوش ایستاده بودیم اومد بیرونو به من گفت خانم با بچه اتون بیایید داخل مغازه تا طوفان تموم بشه  من هم تشکر کردمو با آروین رفتیم تو مغازه اش آروین سریع رفت پشت یکی از میزها نشست و سس های رو میز رو برداشت ترسیدم سسها رو بریزه رو میز بهش گفتم مامان یه وقت سس ها رو نریزی بذار سرجاش دست نزن .....آروین یه نگاهی به من کردو گفت حانا که اومدیم ایندا نی شستیم یه ساندبیچ هم بیگیر بوخوریم (حالا که اومدیم اینجا نشستیم یه ساندویچ هم بگیر بخوریم ) خندهقه قهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)