آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

ممد نفت حموم!!!!!!!!!!

1393/12/19 11:32
نویسنده : مامان آروین
501 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش رفته بودم خونه مادرم اینا با مادرم تو اتاق خوابشون روی تخت نشسته بودیم و صحبت میکردیم آروین هم کنار ما روی تخت مشغول بازی بود که بابام اومد جلو در اتاق خواب و به مادرم گفت من دارم میرم حموم مادرم که داشت با من صحبت میکرد انگار متوجه نشد یهو دیدم آروین گفت مامان جون ممد نفت حموم اول فکر کردم اشتباه شنیدم به مامانم گفتم این چی گفت ؟؟؟؟؟؟؟مادرم گفت هیچی دیده من باباتو به اسم کوچیک صدا میکنم اونم یاد گرفته به بابات میگه محمدخندونک

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان زهره
14 اسفند 93 16:00
عاشقتم آروین جونم دوستت دارم بوس
دختربهاری
21 اسفند 93 21:02
آروین عسلی قربون خنده هات برم