آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

مرتیکه !!!!!!!!!!!!!!

1395/1/4 13:43
نویسنده : مامان آروین
611 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز باآروین رفته بودیم خرید تو راه وقتی داشتیم با ماشین میرفتیم بغلش کرده بودم و باهاش کلی صحبت کردم که بچه هایی که دست پدر و مادرشون رو ول کنند گم میشن و اونوقت آقا دزده میاد می برشون میزنندشون و میگن باید برای ما کار کنید اونوقت میشن عین این بچه های کوچولو که تو خیابون تو سرما و گرما باید کار کنند جای خواب ندارند و شبها روی سنگفرش سفت خیابون میخوابند اگه کار نکنند کتک میخورند می بینی چقدر کثیف شدند چون نمی تونند حموم برند اگه روز اول دست پدر و مادرشون رو ول نکرده بودند که این وضعشون نبود تو وقتی پیش مایی ما به عنوان پدر و مادرت هر کاری برات می کنیم هر چی دوست داری برات می خریم لباسهای نو تمیز شبا تو جای نرم و گرم میخوابی پارک می بریمت حموم می بریمت اما اونا چی بیچاره ها حالا بگو ببینم دستمو تو خیابون ول میکنی ؟؟؟ آروین گفت نه نه ول نمیکنم وقتی رسیدیم و رفتیم تو اولین مغازه آروین یه هو تو رگال لباسها غیبش زد وحشتزده دنبالش گشتم وقتی از یه طرف دیگه رگالا در اومد با عصبانیت دستشو گرفتمو گفتم مگه من الان کلی باهات صحبت نکردم دستمو ول نکنی هان ؟؟ مگه تو قول نداده بودی دستمو ول نکنی ؟؟ قبل اینکه چیز دیگه ای من یا باباش بهش بگیم گفت : خوب من مرتیکه هستم دیگه مرتیکه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!خندونکخندهقه قهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)