آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

اینم از بچه های توخس امروزی!!!!!!!!

1395/7/17 7:11
نویسنده : مامان آروین
720 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش داشتم با دخترم آریانا که هنوز دو سالش نشده از درب ورودی مجتمع واردساختمان میشدم سرایه دار مجتمع طبق معمول تو اتاقک ویژه نگهبانی ساختمان نشسته بود که با دیدن من و آریانا با صدای بلند گفت سلام آریانا من نگاهی به آریانا کردم ببینم چی میگه اما دیدم اون در حالیکه کلاهشو جلو  می کشید بی تفاوت از کنار سرایه دار رد شد فکر کردم حتما متوجه نشده اما چند قدم اون ورتر آریانا با صدای بلند گفت مامان کریمی به من سنام ( سلام )کرد جوابشو ندادم ...................عجب بابا  موندم بهش چی بگم!!!!هیپنوتیزمخندونکقه قهه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)