آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

کوچولوی شیطون وبا سیاست من!

1394/1/22 1:47
نویسنده : مامان آروین
713 بازدید
اشتراک گذاری

آروین عاشق آب بازیه واسه همین هم اگه ولش کنیم شورشو درمیاره امروز میخواستیم بریم بیرون اول آروین رو حاضر کردم حتی کفششو پاش کردم بعد داشتم آماده میشدم که آروین اومد کنارمو گفت مداد خط چشممو برداشتو داد دستم و گفت مامان خط چشیم بکش خوشگیل بشی تمیز بیشه صونتت(صورتت)... چند دقیقه ای گذشت یه هو متوجه شدم آروین تو اتاق نیست و صداش هم نمیاد رفتم تو پذیرایی دیدم اونجا هم نیست تو آشپزخونه هم نبود تعجب کردم صداش کردم دیدم جواب نداد بدو بدو رفتم سمت درب خروجی آپارتمان که یه دفعه متوجه دستشویی شدم بله حدسم درست بود در دستشویی رو باز کردم آروین  کفششو در آورده بودو دمپایی پوشیده بودو خیس خالی با شلنگ توالت تمام درو دیوار دستشویی رو آب پاشیده بود... تا منو دید قیافه حق به جانب و معصومی گرفتو سر شلنگی که دستش بود رو به سمت سنگ توالت گرفتو گفت سولاخ اخی بود آب نیختم تمیز شد بی بین آربین همه جانو تمیز کده به به  !!!!!!!!بدبو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)