آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

من الان خوابم!!!!!!!!

1394/2/24 18:35
نویسنده : مامان آروین
903 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز ظهر آروین خیلی شیطونی کرد فکر میکردم بعد از بازی تو ساحل میادو میگیره میخوابه اما خوب اون ماشالله دریای انرژیه با هیچ ساحلی هم آروم نمیشه من با هر زحمتی بود آریانا رو خوابوندم آخه با داد و فریاد آروین آریانا هم بیدار میشد مامانم اومد تو اتاق خواب ما گفت آروین خیلی پسر بدی شدی بیا بریم بخواب اما خوب آروین قبول نمیکرد برای همین من به مامانم گفتم مامان اون نمیخوابه بیا آریانارو ببر اتاق خواب خودتون این خوابه یه دفعه دیدم آروین پا شد رو تخت ایستاد در حالیکه چشماشو سعی میکرد به زور ببنده گفت بیا منو ببر من انان(الان) خوابمخندونک

 

حرکت شنها رو تو عکس داریخندونک

 

پسندها (1)

نظرات (0)