آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

کی به کی میگه پر رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1394/2/25 0:15
نویسنده : مامان آروین
960 بازدید
اشتراک گذاری

آروین عاشق آب بازیه.. واسه همین این چند روزی که تو شمال بودیم تا ولش میکردیم میرفت سراغ شیر آب و شیلنگ تو حیاط ویلا و اونوقت بود که هیچ کس جرات نمیکرد نزدیکش بشه چون هر کی نزدیکش میشد خیس آب میشد خلاصه من چند باری مجبور شدم برم بیارمش چون هوا سرد بود و باد می وزید  می ترسیدم سرما بخوره اونم هر بار برای اینکه نتونم نزدیکش بشم و شیلنگو از دستش بگیرم شروع میکرد به آب پاشیدنو خیس کردن من و اطرافیانش یه بار که خیلی عصبانی شده بودم  به برادرم گفتم بره آروین رو  بیاره اونم بالاخره موفق شد به زور اونو از پای شیر بیاره و تحویل من بده  تو راه آروین با عصبانیت به من میگفت که میتی (منظورش برادرم مهدی بود) بچه پولوء (بچه پرروء)خندونک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)