آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

محکم بغلم کن!

1394/2/27 0:01
نویسنده : مامان آروین
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی دخترم بدنیا اومده آروین خیلی حساس شده گاهی وقتهاحس میکنم با تمام توجه و وقتی که براش میذارم بازم احساس میکنه من آریانا رو بیشتر از اون دوست دارم خوب شاید هم حق داره نه اینکه من آریانا رو بیشتر از اون دوست داشته باشم نه اما خوب آریانا همش 4 ماهشه مجبورم شیرش بدم ترو خشکش کنم وقتی گریه میکنه بغلش کنم اخیرا آروین انقدر حساس شده که گاهی خواهرشو میزنه یا یواشکی گازش میگیره امروز عصر بیرون رفته بود وقتی برگشت و پوشاکشو عوض کردم احساس کردم اسهال داره حدسم درست بود  چون دوباره نیم ساعت بعد مجبور شدم پوشاکشو عوض کنم ...خیلی جا خوردم اسهال با اینکه به نظر خیلی مهم نیست اما  تو بچه ها خطرناکه چون باعث از دست رفتن آب بدنشون میشه سریع براش یه فنجون پلانتاژل و کته ماست درست کردم بهش گفتم مامان تو اسهال داری مریض شدی عزیزم دیدم سریع اومد بغلم گفت مامان من اسهال دانم (دارم) محکم بغلم کن الهی بمیرم برای بچه ام از اینکه اسهال داره خوشحال بود چون فکر میکرد با اسهال بیشتر مورد توجه قرار میگیره و من بیشتر بغلش میکنم بچه ام نمیدونه من چقدر دوستش دارم گریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)