آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

طرز تهیه خورشت ریواس

1392/3/11 11:5
نویسنده : مامان آروین
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

خورشت ریواس
 الان فصله ریواسه من خودم برای کلی ریواس ذخیره کردم خندونکخیلی خوشمزه میشه خیلی هم راحته مثل درست کردن خورشت کرفس میمونه کافی پوست ریواس ها رو مثل موز بکنید بعد به سلیقه خودتون به اندازه یک 5 یا 10 سانت ببرید بعد بشورید و بعد خشک شدن کمی تو روغن تفت بدین مراقب باشید زیاد هم نزنید و زیاد سرخش نکنید چون له میشه
جعفری و نعناع رو هم مثل خورشت کرفس بگیرید خورد کنید و تفت بدین
بعد پیاز نگینی شده رو سرخ کنید من کمی برگ سیر تازه هم تو پیاز سرخ میکنم و گوشتهای قیمه قیمه شده رو بهش اضافه کنید کمی آب ادویه و یک بسته گالینا بلانکاو سبزی جعفری و نعناع خورد شده رو بهش اضافه کنید اما ریواسها رو توش نریزید چون اگه زود بریزید له میشه بعد که گوشت خوب پخته شده ریواسها رو اضافه کنید و برای طعم دادن بهش کمی آبغوره بزنید خیلی خوشمزه میشه امتحان کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)