آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

عکس کیک تولدهای خوشگل بچه ها برای انتخاب کیک تولد کوچولوهاتون

1393/6/29 11:26
نویسنده : مامان آروین
151,618 بازدید
اشتراک گذاری

تولد بچه ها معمولا چیزیه که همیشه تو ذهنشون میمونه این روزا معمولا باب شده تولدها را با تم خاصی میگیرند و بر اساس اون تم تمام چیزهای مربوط به تولد رو سفارش میدن مثلا تزیینات کیک غذاها و لباس تولد تمها هم که هرروز به تعدادشون اضافه میشه انواع مختلفی دارند مثل تم زنبوری تم پروانه تم باب اسفنجی تم اسموروف و....انتخاب کیک تولد متناسب با تم و قشنگ بچگانه  همیشه مورد توجه پدرو مادرهایی که تولد میگیرند بوده من تصمیم گرفتم یکی از صفحات وبلاگمو به عکسهای کیک تولدهای قشنگ بچه ها تعلق بدم و دوست دارم دوستان اگه کیک فروشی یا کیکی رو سفارش دادند که خوب درست شده عکس و آدرس شیرینی پزیش رو برای بقیه دوستان بفرستند

 

 

 

 

 

 

کیک زیر هم کیک زنبوری تولد پسر خوشگلم آروین که  قنادی سی گل توی امیرآباد عینشو برامون درست کرد و ما از کارشون خیلی راضی بودیم

کیکهای تم دکتر کوچولو  که من خودم خیلی دوست دارم برای دومین تولد پسرم یکی از این کیکهای دکتر کوچولو رو بگیریم

 

 

 

کیکهای مناسب جشن سیسمونی یا تولد نوزاد

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان پانيا
5 دی 95 8:55
سلام عزيزم با سپاس از اين همه عكس قشنگ شما كه اينقدر زحمت كشديد و اين همه كيكهاي قشنگ توي وب لاگ براي استفاده ديگر كاربران گذاشتيد چرا اجازه كپي كردن نداديد كه راحتتر عكس رو برداريم و ما هم يكي از اوان رو براي تولد كودكون سفارش بديدم.
نستور
28 دی 97 15:47
انصافا طرحهای قشنگی بودن،ممنون