آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
آریاناآریانا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات آروین حیدری مدلینگ دو ساله

بهنوز

1393/12/22 14:22
نویسنده : مامان آروین
535 بازدید
اشتراک گذاری

مجتمع ما یه سرایه دار داشت که تازگیها رفته اسمش بهروز بود یه آقای جوون که یه دختر یه کم بزرگتر از آروین داشت آروین میونه خوبی با بهروز داشت هر وقت ساعت 9 شب زنگ واحد به صدا در می اومد آروین بدو بدو میرفت تا کیسه زباله رو از سطل آشغال در بیاره که معمولا  هم زورش نمیرسید و باید خو دمون کمکش میکردیم در غیر این صورت کل سطل زباله رو از هول میریخت زمین خلاصه هر وقت بهروز می اومد آروین بدو بدو می رفت جلوی در و دستشو دراز میکردو به بهروز میگفت دلام بهنوز (سلام  بهروز) یه روز اواخر بارداریم با همسرمو آروین رفتیم بهار خرید کنیم تو راه همسرم آلبالو خشک رو برای من که ویار کرده بودم خرید و برای خودشو آروین هم پسته گرفت من و آروین رو صندلی جلوی ماشین نشسته بودیم و با شرایط من که تو روزهای آخر بارداریم بودم خم شدن و ریختن آشغال آلبالو و پسته هایی که برای آروین پوست میگرفتم توی کیسه زباله خیلی سخت بود برای همین به شوهرم گفت من با این آشغالا چکار کنم شوهرم هم گفت بریز تو جیب کاپشن من بعد که پیاده شدیم میریزم تو سطل زباله من در حالیکه آشغالا رو میریختم تو جیب شوهرم با خنده بهش گفتم مگه جیبت سطل آشغاله  قبل اینکه شوهرم حرفی بزنه آروین زد زیر خنده و گفت بابا بهنوزه!!!!!!!!!!خنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حمیدرضا غلامی
23 اسفند 93 11:46
خدا حفظش کنه آروین کوچولو را
omid
24 اسفند 93 10:58
فروش اینترنتی 10 مجموعه آموزشی تفریحی کودکان در یک بسته با 80 درصد تخفیف، 11 هزارتومان ، میتوانید هر تعداد از این مجموعه سفارش دهید، و یک هزینه ارسال (5500 تومان) بپردازید، تحویل طی 5 روز، ابتدا سفارشتان را در منزلتان یا محل کار از مامور پُست تحویل بگیریید و سپس وجه را به ایشان بپردازید